GRĄŽINIMAS IR KEITIMAS

 

Per 14 dienų nuo prekės įsigijimo datos bet kurį pirkinį Jūs galite:

  1. Keisti prekę į kitą dydį nemokamai. (jei keičiamos prekės suma mažesnė nei 10Eur, pakeistos prekės siuntimo išlaidos yra mokamos)
  2. Keisti prekę į kitą prekę, kurios kaina ta pati nemokamai. (jei keičiamos prekės suma mažesnė nei 10Eur, pakeistos prekės siuntimo išlaidos yra mokamos)
  3. Susigrąžinti už prekę sumokėtus pinigus*.

*Svarbu! Pristatymo klientui išlaidos ir grynųjų pinigų priėmimo mokestis kurjeriui nėra grąžinami (taip pat jei pirkdami virš 99 Eur gavote nemokamą pristatymą ir pasiliktų prekių suma nesiekia šios ribos, traktuojama, jog akcija negalioja ir pirminio pristatymo klientui išlaidos yra išskaičiuojamos iš grąžintinos sumos).

*Svarbu! Gamyklinio defekto atveju prekę galite grąžinti per 2 metus nuo užsakymo atlikimo.

 

Galite pasirinkti Jums patogų prekių grąžinimo būdą:

  1. Prekių parsiuntimas paštu į mūsų biurą (būtina užpildyti ir įdėti prekių grąžinimo aktą*).
  2. Jei pasirinkote Omnivą, grąžinti per tą patį paštomą su duotu grąžinimo kodu, kuris siunčiamas toje pačioje žinutėje (kaina ta pati kaip ir mokėjote už paštomato pristatymą, grąžinimo parsiuntimo mokestis bus išskaičiuojamas iš grąžinamos prekių sumos). Siuntą reikia saugiai supakuoti ir suvedus grąžinimo kodą paštomate, Jums išlys naujas lipdukas, kurį reikia užklijuoti ant įpakavimo (būtina užpildyti ir įdėti prekių grąžinimo aktą*).

*Prekių grąžinimo aktą galite atsisiųsti paspaudę > čia <.

 

Grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų*:

  1. Turite turėti grynųjų pinigų priėmimo kvitą arba kvito kopiją (jeigu mokėjote grynaisiais pinigais pristatymo metu arba punkte).
  2. Prekė negali būti dėvėta ar kitaip naudota (iškvėpinti, pudra ištepti rūbai laikomi dėvėtais).
  3. Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta, neišplyšę siūlės matuojantis akivaizdžiai per mažą dydį arba ištrūkę sagos.
  4. Prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nenuimtos etiketės, nesugadintos avalynės dėžės ir kt.).
  5. Kiekviena prekė turi būti įdėta atgal tik į tą patį skaidrų maišelį, kuriame buvo įpakuota.

*Jei prekė neatitiks šių sąlygų, ji bus siunčiama atgal pirkėjui už jo lėšas ir pinigai grąžinami nebus.

 

 Dėmesio! Pagal LR įstatymus nekeičiamos ir negrąžintinos prekės:

Apatinis trikotažas, kojinės.

 

Paštu grąžinamas ar keičiamas prekes siųskite mūsų sandėlio adresu:

  • UAB "Feel Group"
  • Molėtų pl. 47F
  • Vilnius LT-08409

 

Pinigai grąžinami per 1-14 dienų į kliento sąskaitą, iš kurios buvo daromas užsakymo apmokėjimas. Jei mokėjote grynaisiais pinigais atsiimant prekes kurjeriui arba paštomatuose, grąžinimo blanke galite nurodyti sąskaitą, į kurią pageidaujate grąžinti pinigus.

 

Skundų/ginčų sprendimas ir EGS platforma

Klientas, norėdamas pateikti skundą, turi kreiptis tiesiogiai į Feel Group, UAB informaciją siųsdamas elektroniniu paštu info@feel.lt . Jeigu Klientas nėra patenkintas galutiniu Feel Group, UAB atsakymu dėl vartojimo ginčų neteisminio sprendimo, jis gali kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą (adresas Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, Lietuva, elektroninis paštas  tarnyba@vvtat.lt, telefonas 852626751, interneto svetainėje  www.vvtat.lt) jos teritoriniuose padaliniuose apskrityse ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje: http://ec.europa.eu/odr/ . 

Įgyvendinant Europos Parlamento ir tarybos direktyvą Nr. 2013/11/ES dėl alternatyvaus vartotojų ginčų sprendimo bei Europos parlamento ir tarybos reglamentą Nr. 524/2013 dėl elektroninio vartotojų ginčų sprendimo Europos Komisija sukūrė Elektroninio vartotojų ginčų sprendimo platformą:  http://ec.europa.eu/odr/.

Lietuvoje EGS platforma leidžia nepriklausomai, nešališkai, skaidriai, efektyviai, greitai ir teisingai internetu spręsti nacionalinius ir Europos Sąjungos vidaus rinkoje kylančius tarpvalstybinius vartotojų ir el. prekybą vykdančių verslininkų ginčus. EGS platforma lengva naudotis, prie jos galima prisijungti visų rūšių įrenginiais. Platforma yra daugiakalbė. Joje teikiama automatinio vertimo paslauga, kad būtų lengviau spręsti skirtingose Europos Sąjungos valstybėse narėse įsikūrusių asmenų ginčus. Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba yra paskirta šios EGS platformos kontaktiniu centru Lietuvoje, kuris teikia pagalbą visoms ginčo šalims bet kuriame ginčo sprendimo etape.