Slaptažodis

 

*Prekių grąžinimo aktą atsisiųskite paspaudę >>> čia <<<

 

Per 14 dienų nuo prekės gavimo Jūs galite:

  1. Keisti prekę į kitą dydį nemokamai. (jei keičiamos prekės suma mažesnė nei 19.99Eur, pakeistos prekės siuntimo išlaidos yra mokamos)
  2. Keisti prekę į kitą, tos pačios vertės prekę nemokamai. (jei keičiamos prekės suma mažesnė nei 19.99Eur, pakeistos prekės siuntimo išlaidos yra mokamos)
  3. Susigrąžinti už prekę sumokėtus pinigus*.

*Svarbu! Pristatymo klientui išlaidos ir grynųjų pinigų priėmimo mokestis kurjeriui nėra grąžinami (taip pat jei pirkdami virš 99 Eur gavote nemokamą pristatymą ir pasiliktų prekių suma nesiekia šios ribos, traktuojama, jog akcija negalioja ir pirminio pristatymo klientui išlaidos yra išskaičiuojamos iš grąžintinos sumos).

*Svarbu! Gamyklinio defekto atveju prekę galite grąžinti per 2 metus nuo užsakymo atlikimo, prekė bus siunčiama gamintojui nustatyti ar defektas yra ne mechaninis, o gamyklinis, todėl tai gali užtrukti iki 30 dienų.

 

 Pažymėtina, jog galite grąžinti visas Feel.lt parduodamas prekes, išskyrus LR Civilinio kodekso 6.22810  straipsnio 2 dalyje numatytas išimtis (pvz., negalėsite grąžinti iš anksto supakuotų prekių, kurias išpakavote po pristatymo ir kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių). Kokybiški apatiniai drabužiai, naktiniai marškiniai, pižamos, pėdkelnės, kojinės, puskojinės negali būti grąžinami. Remiantis Civilinio kodekso 6.363  straipsnio 8 dalimi, pažymime, kad pirkėjas neturi teisės nutraukti sutarties, jeigu daikto trūkumas yra mažareikšmis.

 

Galite pasirinkti Jums patogų prekių grąžinimo būdą:

  1. Prekių parsiuntimas paštu į mūsų biurą (reikia užpildyti ir siuntoje įdėti prekių grąžinimo aktą).
  2. Jei prekės buvo pristatomos per Omniva paštomatus, grąžinti galite su gautu grąžinimo kodu, kuris siunčiamas toje pačioje žinutėje (kaina ta pati kaip ir mokėjote už paštomato pristatymą, grąžinimo parsiuntimo mokestis bus išskaičiuojamas iš grąžinamos prekių sumos). Siuntą reikia saugiai supakuoti ir suvedus grąžinimo kodą paštomate, Jums atsispausdins naujas lipdukas*, kurį reikia užklijuoti ant įpakavimo (reikia užpildyti ir siuntoje įdėti prekių grąžinimo aktą). *Svarbu! Naujuose Omnivos paštomatuose lipdukas nesispausdina, reikia tik įdėti siuntą į atsidariusią dėžutę, lipduką užklijuos kurjeris. Suklydus durelių dydį galima pakeisti paštomato ekrane.

 

*Prekių grąžinimo aktą atsisiųskite paspaudę >>> čia <<<

 

Grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų*:

  1. Turite turėti grynųjų pinigų priėmimo kvitą arba kvito kopiją (jeigu mokėjote grynaisiais pinigais pristatymo metu).
  2. Prekė negali būti dėvėta ar kitaip naudota (iškvėpinti, pudra ištepti rūbai laikomi dėvėtais).
  3. Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta, neišplyšę siūlės matuojantis akivaizdžiai per mažą dydį arba ištrūkę sagos.
  4. Prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nenuimtos etiketės, nesugadintos avalynės dėžės ir kt.).
  5. Kiekviena prekė turi būti įdėta atgal tik į tą patį skaidrų maišelį, kuriame buvo įpakuota.

*Jei prekė neatitiks šių sąlygų, ji bus siunčiama atgal pirkėjui ir pinigai grąžinami nebus.

 

Paštu grąžinamas ar keičiamas prekes siųskite mūsų sandėlio adresu:

  • UAB "Feel Group"
  • Molėtų pl. 47F
  • Vilnius LT-08409

 

Pinigai grąžinami per 1-14 dienų į kliento banko sąskaitą, iš kurios buvo daromas užsakymo apmokėjimas. Jeigu mokėjote atsiimant prekes kurjeriui arba paštomate, grąžinimo akte nurodykite banko sąskaitą į kurią pageidaujate grąžinti pinigus.

 

Skundų/ginčų sprendimas ir EGS platforma

Klientas, norėdamas pateikti skundą, turi kreiptis tiesiogiai į Feel Group, UAB informaciją siųsdamas elektroniniu paštu info@feel.lt . Jeigu Klientas nėra patenkintas galutiniu Feel Group, UAB atsakymu dėl vartojimo ginčų neteisminio sprendimo, jis gali kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą (adresas Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, Lietuva, elektroninis paštas  tarnyba@vvtat.lt, telefonas 852626751, interneto svetainėje  www.vvtat.lt) jos teritoriniuose padaliniuose apskrityse ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje: http://ec.europa.eu/odr/ . 

Įgyvendinant Europos Parlamento ir tarybos direktyvą Nr. 2013/11/ES dėl alternatyvaus vartotojų ginčų sprendimo bei Europos parlamento ir tarybos reglamentą Nr. 524/2013 dėl elektroninio vartotojų ginčų sprendimo Europos Komisija sukūrė Elektroninio vartotojų ginčų sprendimo platformą:  http://ec.europa.eu/odr/.

Lietuvoje EGS platforma leidžia nepriklausomai, nešališkai, skaidriai, efektyviai, greitai ir teisingai internetu spręsti nacionalinius ir Europos Sąjungos vidaus rinkoje kylančius tarpvalstybinius vartotojų ir el. prekybą vykdančių verslininkų ginčus. EGS platforma lengva naudotis, prie jos galima prisijungti visų rūšių įrenginiais. Platforma yra daugiakalbė. Joje teikiama automatinio vertimo paslauga, kad būtų lengviau spręsti skirtingose Europos Sąjungos valstybėse narėse įsikūrusių asmenų ginčus. Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba yra paskirta šios EGS platformos kontaktiniu centru Lietuvoje, kuris teikia pagalbą visoms ginčo šalims bet kuriame ginčo sprendimo etape.